2010-10-27
17:58:50

my pretend aunt

Ja precis som ni läste, min låtsas moster som är 15 år var hos  mig för någon dag sen.. Vi hade ganska tråkigt och hon frågade om jag kunde sminka henne och ja, självklart kunde jag det. Emma som hon heter valde själv färger.
Efter sminkningen så ville hon att jag även skulle klippa hennes toppar och ja det kunde jag också, men hennes hår var såpass risigt att efter klippningen bestämde jag mig för att tvätta hennes hår i silver shampoo och en massa inpackning. Håret hade knappt någon glans och det kunde till och med stå upp om du drog det rakt ut. Efter denna "kur" hon fick av mig, glänset hennes hår och det vart lätt kammat osv.
(jag klippte även lugg på henne)


Före (inte världens bästa, men jag glömde fotografera innan)






Efter (man ser lite skillnad iallafall!)








Kram från M

Postat av: Julia

Hejhej vilken fin blogg du har! :D



Ett tips till dig om du vill tjäna pengar på din blogg.. gå bara in på min blogg och klicka på reklamen :) Du tjänar lätt flera hundra kr på bara några dagar tänk va du får efter en månad?:) Jag har varit medlem en vecka och har redan 1.300kr.

2010-10-27 | 19:03:18
URL: http://juliaawestman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: