2010-10-27
17:48:01

good products for blemished skin

När det gäller oren och fet hud så har jag några produkter att rekomendera faktiskt. Dessa har jag själv provat och det har fungerat riktigt bra faktiskt.

Vi börjar med det dyraste alternativet och där har vi:

Cliniques egna tre stegs serie som innehåller en rengöringskräm, ansikts vatten och en återfuktande kräm.
Detta är tyvärr den dyrare varianten men också den som fungerat bäst. Ett tag hade jag själv massor med finnar och pormaskar, jag vet inte vad. Men denna fungerade bäst.
Ansiktsvattnet kan svida lite men det är värt besväret det kan jag lova. Denna hittar du i Åhlens butiker och på Kicks.


Sen har vi då Vichy Normaderm. Den är lite billigare och den finns att köpa på apoteket och är ungefär en hundring billigare än den andra. Nackdelen med denna produkt är att du helst ska ha alla produkter inom orenheter, eftersom det är då den fungerar som bäst. Jag gillar däremot deras dagkräm, den gör huden matt precis så som jag vill ha det. Och den är väl värt priset!





Och sist men såklart inte sämst har vi Neutrogena Visbly Clear. Den är helt okej faktiskt men samma med den är att man ska helst ha alla prodkterna för att få bästa resultat. Deras scrub är helt fantastisk för den får bort alla orenheter och det känns som huden blivit lite återfuktad efter att du tvättat av den, vilket jag gillar. Ansiktsvattnet svider lite det här också men det hjälper på denna blemmor.



Kram från M


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: